Palaute


Palautetta palvelusta, hoidosta tai kehittämisehdotuksesta voi antaa tämän sähköisen palautelomakkeen kautta tai suoraan henkilökunnalle.

Palautteen voi täyttää puolesta myös saattaja, omainen tai läheinen. Mikäli palautteeseen halutaan vastaus, tulee jättää yhteystiedot.

Kaikki palautteet ovat arvokkaita, ja ne antavat mahdollisuuden vaikuttaa. Palautteiden avulla parannamme asiakaslähtöisyyttä ja läpinäkyvyyttä. Lisäksi hyödynnämme saatuja palautteita systemaattisemmin toiminnan, prosessien, asiakaspalvelun ja palveluiden laadun kehittämiseen.

Palautejärjestelmä on tarkoitettu kevyt-palautteelle. Jos olette tyytymätön hoitoon tai kohteluun, tulee olla yhteydessä suoraan hoitavaan yksikköön tai potilas-/sosiaaliasiamieheen asian selvittämiseksi.

Ethän toimita viestissäsi meille arkaluonteisia tietoja, kuten henkilötunnustasi.

Huomioithan, että palautteen kautta ei voi peruuttaa vastaanottoaikaa eikä tehdä reseptin uusimispyyntöjä.

Palaute: Hallinto- ja tukipalvelutPalaute: Sosiaali- ja terveyspalvelut